ارور E20 ماشین لباسشویی آاگ

ارور E20 ماشین لباسشویی آاگ

آیا با ارور E20 در دستگاه ماشین لباسشویی آاگ مواجه شدید ؟ این خطا مربوط به سیستم تخلیه آب و خروجی دستگاه می باشد. به طور کلی هنگامی که با این خطا در ماشین لباسشویی آاگ مواجه می شوید آب داخل مخزن ماشین لباسشویی آاگ تخلیه نشده است و پوشاک شما غوطه ور در آب است.

در این وضعیت معمولا درب ماشین لباسشویی آاگ قفل می شود و هرگز باز نمی شود. پس دقت داشته باشید که حین مواجه با این ارور هرگز درب ماشین لباسشویی را باز نکنید. قدم بعدی برای بررسی این مشکل، چک کردن گرفتگی فاضلاب می باشد.

چنانچه سیستم فاضلاب شما دچار گرفتگی می باشد می بایست برای برطرف کردن گرفتگی اقدام نمایید.

علت تخلیه نکردن ماشین لباسشویی آاگ

یکی از رایج ترین علت های تخلیه نکردن و جمع شدن آب در ماشین های لباسشویی خرابی پمپ تخلیه می باشد. در این هنگام درب ماشین لباسشویی نیز قفل می شود و باز نمی شود.

در این مواقع هیچگاه جهت باز کردن درب ماشین لباسشویی تلاش نکنید. در اکثر اوقات فشار زیاد برای باز کردن درب در این حالت موجب شکستگی آن می شود. برای بررسی این مشکل ابتدا مسیر فاضلاب ، مسیر خروجی و زیر سینک را حتما چک بکنید تا دچار گرفتگی و مسدودیت نشده باشد.

پس از آن نوبت به تمیز کردن فیلتر ماشین لباسشویی می باشد.( فیلتر های AEG  معمولا در سمت راست پایین دستگاه می باشند.).

پس از نظافت فیلتر مجدد ماشین لباسشویی را تست کنید. چنانچه مشکل تخلیه با بررسی موارد بالا برطرف نشد مشکل در پمپ تخلیه می باشد. معمولا در هنگام رخداد این مشکل ، ماشین لباسشویی AEG ارور E20 را نمایش می دهد.

اگر شما وقت این کار را ندارید و یا میخواهید به صورت کاملا تخصصی این مورد برطرف شود با نمایندگی آاگ ، شرکت فرا سرویس تماس بگیرید تا سریعا کارشناسان ما به بررسی و تعمیر ماشین لباسشویی آاگ شما رسیدگی کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.